Продавець КофеМанія розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1166 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 08:00 найближчого робочого дня (09.09).

вул. Промислова 5 б, Гнивань, Україна
Додати відгук

Кава розчинна: як і з чого її роблять

Кава розчинна: як і з чого її роблять

Розчинна кава – продукт, що є практично в кожному домі. І навіть якщо ви затятий прихильник натуральної зернової або меленої кави, все ж таки швидше за все у вас завалявся порційний стік або баночка розчинної про всяк випадок. Наприклад, при виїзді на природу або на дачу, в тривалій подорожі або офісі, при поломці кавоварки вам знадобиться лише окріп, щоб знову відчути улюблений кавовий смак, насолодитися ароматом.

Простота, швидкість приготування розчинної кави, а також її доступна вартість стали основною причиною популярності цього продукту. І не дивно, що він є найпопулярнішим кавовим напоєм у всьому світі і в Україні також. Розглянемо ж детальніше, як роблять розчинну каву, які технології, сировина для цього використовують.

Історія та технології виготовлення розчинної кави

Перші спроби знайти зручну форму для приготування улюбленого напою були зроблені ще наприкінці XIX століття. Спочатку це були рідкі концентрати, тверді плитки, а в 1890 році була запатентована новозеландцем розчинна кава звичного нам виду. Але широкої популярності, масового виготовлення довгі роки продукт так і не набув, поки в 1938 не з'явився Nescafé – спільний продукт швейцарської компанії Nestlé S.A. та бразильського уряду, якому було вигідно знайти спосіб вигідної «утилізації» надлишків. Саме така розчинна кава, виробництво якої набуло масовості, стала дуже відомою в США після Другої світової війни, звідки вона взяла свою переможну ходу по всьому світу, стимулюючи й інших виробників.

Так як робиться розчинна кава? Взагалі кава це чи просто підробка? Поспішаємо заспокоїти і, можливо, розчарувати багатьох недоброзичливців. Розчинна це на 100% натуральна кава, просто в іншій формі, з іншим трохи смаком, складом, насиченістю аромату. Причина цього – технологія виробництва, під час якої продукт стає зручним для приготування, але втрачає щось з органолептичних властивостей. По суті, це зневоднена форма звичайного напою, приготовленого з мелених зерен.

Але з чого роблять розчинну каву? Це відходи кавового виробництва, хімічні домішки чи «пилюка африканських доріг»? Зовсім ні, при виготовленні цього напою використовуються також зерна кавової ягоди, але ті, що не пройшли контроль за зовнішнім виглядом для продажу за більшою ціною. Тобто це маленькі або великі зернятка, колоті, ламані – але всі вони натуральні, вирощені за тими ж технологіями, що завжди. Оскільки їх перемелюють, немає значення зовнішній вигляд зерен.

Технологія виробництва розчинної кави передбачає основні процеси, що і при виготовленні стандартного натурального напою. Спочатку вирощують кавові ягоди, збирають зерна, далі, як завжди, сушать, обсмажують, перемелюють. Після цього відбувається процедура, схожа на заварювання величезної порції кавового напою в сотейнику. Ступінь обсмажування зерен, помелу, концентрація порошку та води, купаж – усі ці показники підбираються виробником індивідуально, від чого і залежатиме смак кінцевого продукту.

Різновиди продукту

Від того, яким чином технологія виготовлення розчинної кави передбачає дегідратацію, тобто яким способом видалено воду з кавового концентрату, залежить вид кінцевого продукту. Сьогодні найчастіше покупець на полицях магазинів зустрічає наступні три види:

  1. Порошковий або емульгований – є найдоступнішим, оскільки технологія приготування є елементарною. Заварений кавовий екстракт під великим тиском гарячого потоку повітря температурою близько 250 °С розпорошується у вигляді туману, таким чином висушується, перетворюючись на порошок.
  2. Гранульована або агломерована розчинна кава – це така сама емульгована, тільки після порошок зволожують, через що він формується на невеликі гранули одного розміру.
  3. Сублімований або виморожений вид має складнішу технологію приготування, що дозволяє зберегти частково органолептичні властивості кавового концентрату в кінцевому продукті. Як роблять сублімовану каву? Вся справа у технологіях. При виготовленні концентрат охолоджують до стану жижі за температури -7 °С, а потім приморожують при -40 °С до утворення так званого кавового льоду. Такий лід відправляють на вакуумну сушку, де з нього витягується повністю волога, а залишаються лише кавові гранули. Цей вид має найвищу ціну, оскільки його виробництво потребує дорогого обладнання.

Чому вигідно купити каву розчинну?

Всесвітня популярність продукту пояснюється цілком зрозумілими причинами, які обов'язково варто згадати. Отже, особливості, переваги розчинної кави в наступному:

  • простий, дуже швидкий спосіб приготування, який передбачає лише наявність ємності (чашки, склянки), окропу чи гарячої води;
  • доступна вартість однієї порції – важливий критерій багатьох споживачів;
  • відсутність необхідності придбання дорогого обладнання;
  • зменшена кількість кофеїну на одну чашку;
  • тривалий термін зберігання (до 5 років) при досить простому пакуванні;
  • відмінні смакові якості – напій бадьорить, знімає втому, сонливість, заряджає енергією, підвищує концентрацію уваги, зменшує почуття голоду;
  • якісний сублімований продукт має ті ж корисні властивості, що й зерновий, тому бореться з вільними радикалами, нормалізує тиск, підвищує рівень дофаміну.

Варто згадати недоліки продукту. До них відносять безсоння, проблеми з нервовою системою, виведення кальцію з організму, підвищення кислотності, але це можливо при вживанні понад 3 чашок на день.

Бажаєте купити каву розчинну або зернову, мелену? Не проблема! Компанія «Кофеманія», яка є імпортером продукції в Україну, пропонує найкращі ціни на якісний продукт. Насолоджуйтесь ароматним напоєм вдома або налагоджуйте власний бізнес із нашою продукцією, адже закупівлі у нас вигідні для сегмента HoReCa, роздрібного перепродажу, великих компаній.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner